XL-bygg Open indoor 2020

2020-01-15 i Allmänt

WOW vilket rekord! Vi har många fler spelare i år än vi vågat hoppas på, vilket självklart är mycket glädjande men som också gav oss lite huvudbry. Vi tvingas nu att spela en del matcher på andra orter

WOW vilket rekord!

Vi har många fler spelare i år än vi vågat hoppas på, vilket självklart är mycket glädjande men som också gav oss lite huvudbry. Vi tvingas nu att dra ner på poolspel i de äldre klasserna samt att spela en del matcher på andra orter under fredag och lördag för att klara av att genomföra tävlingen. Dessa matcher kommer spelas i Timmernabben och Västervik.

Vi bistår självklart med transporter till de andra hallarna.

Var noga med att kolla vilken spelplats dina matcher har!
(skulle det bli ändringar så försöker vi flytta tillbaka så mycket matcher som möjligt till Oskarshamn)

Mycket varmt välkomna till XL-bygg Open Indoor, väldigt roligt att så många vill komma till oss.

Klicka här för mer information